Welkom op mijn reisblog!

20 maart 2015

1. Reislogger:
    20 maart 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Julia & Stef:
    23 maart 2015
    Ik vind het zo moedig!!! Kan niet wachten om de eerste blog van jullie te lezen
  3. Jet:
    24 maart 2015
    Spannend Miek! Heel veel succes en plezier voor jullie beide! X
  4. Tante Gerda:
    24 maart 2015
    Ik ga ook je reis volgen en wens jou en ook je metgezel Koos veel succes en ik hoop dat het je brengt wat je verlangt. Liefs Tante Gerda
  5. Sabien:
    26 maart 2015
    Succes miek! Ik ga jullie volgen.
    Dikke kus
  6. Beppy:
    30 maart 2015
    Lieve Miek, Geniet van deze tijd en laat los er gaan veel nieuwe dingen komen het gaat je zeker lukken. Ik volg je, liefs mam xx
  7. Inge Goossens:
    31 maart 2015
    Hallo Mieke en Koos,
    Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en belevenissen onderweg. Wie niet?! Geniet met al je zintuigen en maak er een mooie reis van!
  8. Gerard de geus:
    2 april 2015
    Heel veel plezier!
  9. Thea moerenhout:
    4 april 2015
    he hallo lopers.hier vanuit hvh word er veel gevraagd naar jullie.blij dat koos opgebeld heeft zodat ik ook wat kan vertellen.het gaat jullie goed!van het weekend de grens over en dan beginnen de bergen!heel veel suc6!groetjes thea.
  10. Melanie Mauritz:
    6 april 2015
    He miek en koos, 1e week zit erop. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat! Wat een 1e indrukken zullen jullie gehad hebben, geniet!! Xx
  11. Jos:
    6 april 2015
    Hoi Koos Mieke

Ik krijg heimwee als ik aan Het lopen in de prachtige natuur denkt.Veel kracht,plezier toegewenst en ieder loopt zijn eigen camino niemand loop de weg precies als jij zo uniek ben je als mensenkind.liefs
  12. Ed de Kroon:
    Hoi Koos en Mieke
    Maak er wat moois van. Ik hoop dat het jullie beiden gaat brengen wat je er van verwacht. Hartelijke groet!
  13. Milou:
    7 april 2015
    Hee kanjers!! Eerste week vliegt alweer voorbij, hoop dat jullie het leuk hebben daar en geniet!! Tot over een paar weekjes xxx
  14. Nicole:
    Ha Miek en Koos,

Nogmaals wil ik jullie een onwijs mooie reis wensen. Hopelijk hebben jullie al veel indrukken opgedaan de 1e week. Veel succes.
    Liefs Nicole xx