Eerste week zit erop!

9 april 2015 - Pamplona, Spanje

Hoi allen,

Wij hebben na een week al veel te vertellen maar eigenlijk te weinig tijd om iets te schrijven.

we zijn vandaag gearriveerd in Pamplona.

Als ik voor mijzelf spreek heb ik het best zwaar. Er gebeurd veel en ik heb een hoop bijzondere mensen ontmoet.

Iedereen heeft zo zijn verhaal waarom de camino te lopen.

We zijn vandaag met zijn 5 en gelopen.

wij en 1 iemand uit Nederland, een Engelsman en een jongen uit zuid Afrika.

misschien morgen een rustdag in Pamplona, beetje rondkijken.

Wij zijn vorige week woensdag vanuit Lourdes begonnen met lopen.

hebben dus rond de 200 km nu gelopen.

ik hoop dat ik snel de mogelijkheid vind er iets op te zetten!

De verhalen van  Koos en mij zullen volgen

groetjss Mieke en Koos

1. Monique:
    9 april 2015
    Ik vind het geweldig, ben trots op je!! Xx
  2. Renée:
    Goed om wat te horen!!!
    Zit al weer 200 km op, knap hoor! Zal zeker bijzonder zijn met iedereen zijn eigen verhaal!
    Geniet van je rustdag morgen en geniet van de rest! Liefs
  3. Caroline:
    9 april 2015
    Toppertje. Jullie zijn goed bezig. De kop (200 km) is eraf. Geniet en zet door. Je kan het. Kus caro
  4. Marieke en Ruud:
    Hoi Mieke en koos
    Goed om te horen dat het goed met jullie gaat geniet van jullie rustdag
    Veel succes x
  5. Julia & Stef:
    9 april 2015
    Hi Miekie en Koos, wat leuk dat jullie wat hebben geschreven. Uiteraard hebben wij jullie gevolgd via Jan en Beppie!! Iedere dag ben je bij ons in gedachten en vragen ons constant af waar jullie zijn en hoe jullie alles beleven. Fijn te horen dat alles goed met jullie gaat en wij zijn super trots op dat jullie van een droom wekelijkheid hebben gemaakt!!!

Houd de mooie wandeling vol en uiteraard, geniet van elke dag die jullie daar beleven!!!!

Veel plezier in Pamplona en we zien de foto's wel verschijnen. :-)

Dikke kus Niek & Joany
  6. Julia & Stef:
    Hoi Monk, heel veel succes en lekker genieten xx Julia en Stef
  7. Mariska:
    Ha pap en Mieke,
    Leuk om jullie eerste reis(b)log te lezen! Het zal vast een uitdagende reis zijn die jullie momenteel ondernemen! Al is het alleen maar om met het zonnetje de 30 cm sneeuw van het Spaanse gebergte in te wandelen! Ik hoop dat jullie reisgenoten je inspireren, en jullie ondanks het harde werken genieten van jullie prestaties.
    Hier gaat alles goed! Bij de 30 weken echo alleen maar goed nieuws. En inmiddels is de babykamer geverfd!
    Pamplona ziet er uit als een mooie stad, geniet ze van een dagje minder kilometers afleggen :)!
    Vanuit Rijswijk veel liefs en succes gewenst! Maris
  8. Tante Gerda:
    10 april 2015
    Fijn dat het goed gaat en jullie nu even rust nemen geniet er van ik vind het nu al een hele prestatie xx
  9. Bart en jo:
    Goedemorgen miek en koos
    Leuk om wat van jullie te horen fijn dat het goed gaat.Hadden al het een en ander van Jan vernomen.Neem je tijd en geniet er van.Heeel veel succes.
    Liefs Bart en Jo.
  10. Thea moerenhout:
    10 april 2015
    hoi manlief en mieke,fijn om te lezen wat jullie meemaken.het lijkt wel het filmverhaal zo met z'n allen.leuk!!hou vol en geniet,doe ik het ook,haha.kus ik.
  11. Jet:
    10 april 2015
    Fijn wat te horen Miek! Heel veel succes met de wandeling en geniet van ieder moment schat! Veel plezier! Dikke kus
  12. Ada:
    11 april 2015
    Super, ga zo door, leuk wat te horen
  13. Mirjm:
    11 april 2015
    Ha Mieko & Koos,

Leuk om te lezen van jullie.
    Geniet van de mooie momenten daar.

Groetjes, Mirjam
  14. Tonnie:
    12 april 2015
    Hey Miekie en koos!
    Wat leuk om wat van jullie te lezen! En al 200 km in de benen, goed bezig!!
    GENIET!!! Liefs
  15. Nicole:
    12 april 2015
    Ha Miek en Koos,

Wow al 200 Km gelopen! Zo knap dat jullie dit doen. Mooi om te horen dat jullie al veel bijzondere mensen hebben ontmoet.
    Geniet van jullie bijzondere momenten!
    xxx Nicole