Los arcos naar logrono

14 april 2015 - Logroño, Spanje

Net aangekomen in logrono. Ik slaap in een oud gebouw met 88 slaapplaatsen, verdeeld over stapelbedden, de prijs is 6 euro incl gebruik van de keuken en douche dus dat is netjes.

Vandaag een kleine 30 km gelopen. Vanochtend om 08.00 begonnen en de hele dag alleen gelopen. Prachtig weer en prachtige omgeving.

De rustdag gister heeft mij goed gedaan.

hele stukken zie je niks of niemand, alleen maar ruimte.

Een enkele keer komt er ineens een of andere drukke Amerikaan of Engelse naast

me lopen, dan praat ik even en druk ik demonstratief mijn oortjes weer in mijn oren;)

Waar ik vandaag over nadacht is dat ik mijn hoofd leeg lijk te lopen. Er komt op zo een dag, van alles aan gedachte en herinneringen naar boven en langs. Niet zozeer negatief maar van alles wat. Ik orden alles en geef het allemaal een plekje.

onder weg even gestopt bij het plaatselijke koffie tentje (zie foto)en in nazarra mijn e reader, winterjas en camelback naar huis gestuurd, het nam teveel ruimte en gewicht in. De e reader doet het niet, ik denk dat het aan de oplader ligt, jammer maar waar.

ik heb een waterzak voor in mijn tas aangeschaft met een slangetje uit mijn tas, zodat ik continu water kan pakken als ik dorst heb. Ik drink te weinig water zei de masseur:)

het centrum in gelopen en wat boodschappen gedaan, maak rijst met kip en boontjes voor mijzelf.

De plaatselijke zwerver even verwend met een blikje san Miguel, hij wees me zo goed de weg maar de supermarkt:)

Koos belde mij op om even te vragen waar ik uithing, Koos is al in santa Domingo.

Was blij om hem te horen.

Met een paar dagen zou hij mij weer bellen. Het ging goed met hem en natuurlijk voor ons beide even gek om elkaar niet te zien maar dat is je eigen camino lopen

liep net in de gang en er hing een bord dat t nog 610 km is naar santiago, echt bijzonder die ga ik gewoon lopen:)

Morgen wandelen naar Najera, er staat 7 uur en 15 minuten voor ,in het boekje.

30,7 km. Ben benieuwd en ben er weer klaar voor.

buen camino

1. Monique:
    14 april 2015
    Meid, wat doe je dat goed! Xxx
  2. Ankie:
    Suc6 met het lopen! Het gaat je lukken !!!! xxx
  3. Leon:
    Hoi Mieke,

Super gaaf verhaal tot nu toe. Ik lees tussen de regels door dat je aardig op weg bent om te vinden wat je zoekt. Ga zo door en neem waar nodig je rust en eet en drink vooral ook goed.
    Ga zo door, geniet ervan en het gaat je gewoon lukken.
  4. Amber:
    Lieve Mieke,
    wat een mooie foto's. Wat fijn dat je geniet van de ruimte om je heen en dat je hoofd een beetje leegloopt. Geniet ervan, en neem vooral ook je rust als je dat nodig hebt, gun jezelf ook die rust als je lichaam daar om vraagt. Dan kom je er zeker. succes en buen camino! xx
  5. Ike:
    Succes
  6. Erika:
    15 april 2015
    Kan haast niet geloven dat je dit werkelijk aan t doen bent. Het lijkt wel een boek. Haha gek mens, XX
    Geniet ervan, dat doe ik ook van je verhalen
  7. Tante Gerda:
    16 april 2015
    Het is in een woord geweldig respect !!
  8. Ruud:
    16 april 2015
    He mieke, geweldige verhalen en echt knap dat je dit doet, wel een beetje jammer van je e reader. Heb ik zo me best voor gedaan ;) succes nog